ruuk
Home / Взуття / Закон України «Про захист прав споживача». Гарантійний строк на товар.

Закон України «Про захист прав споживача». Гарантійний строк на товар.

Закон України «Про захист прав споживача».

Відношення між споживачем і виробником (продавцем) регулюються Законом України «Про захист прав споживача» (ЗЗПС). Ним встановлено:

  • Гарантійні строки, протягом яких виробник/продавець бере на себе обов’язки здійснювати безплатно ремонт та заміну відповідної продукції у зв’язку з введенням її в обіг;
  • Гарантійні обов’язки з різних груп товарів;
  • Умови гарантійного ремонту;
  • Права споживача у випадку придбання належної/неналежної якості;

Гарантійний строк на товар, що немає визначеного сезону носіння, відраховується з дня продажу товару, на сезонний товар – з початку відповідного сезону (Стаття 7 ЗЗПС). Гарантія на виріб дійсна лише в період сезону, до якого цей товар відноситься. Наприклад, шкіряні босоніжки (гарантія 30 днів) придбані 10 вересня (6 днів до закінчення сезону). Гарантія на них закінчується 7  червня наступного року (на 24 день від початку літнього сезону).

Гарантія на взуття.

Сезони взуття:

  • Зимовий: 15 листопада – 15 березня;
  • Весняно-осінній: 15 березня – 15 травня; 15 вересня – 15 листопада;
  • Літній: 15 травня – 15 вересня.

Гарантійні терміни на взуття:

30 днів – повсякденне (в тому числі із синтетичної і штучної шкіри), модельне, дитяче, домашнє і дорожнє взуття.

60 днів – взуття для активного відпочинку.

Гарантія на одяг та аксесуари.

Сезони одягу:

  • Осіньо – зимовий: з 1 жовтня;
  • Весняно-літній: з 1 квітня.

Гарантійний строк на одяг – 30 днів.

Гарантійні строки на шкіряно-галантерейні вироби.

30 днів – дрібна шкіргалантерея, сумки господарські, пляжні, дитячі, шкільні рюкзаки, шкіряні ремні, рукавиці.

50 днів – сумки жіночі, чоловічі, дорожні і спортивні.

70 днів – чемодани, ділові портфелі і папки.

Не підлягає обміну і повернення.

  • Рукавиці;
  • Панчішно-шкарпетні вироби;
  • Товари в аерозольних упаковках;
  • Натільна білизна.

Обмін, повернення та гарантійний ремонт.

Недоліки – будь яке розходження продукції з вимогами нормативно-правових документів, умови договорів або вимог, що пред’являють до них, а також інформацій і продукцій, наданої виробником (продавцем). Може бути усунена протягом 14 днів, і це не повпливає на зовнішній вигляд і функціональність виробу. При виявленні недоліків клієнт може вимагати:

  • Пропорційно зменшити ціну;
  • Безоплатно усунути недоліки в розумний термін;
  • Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Істотні недоліки роблять неможливим або недопустимим використання товару, що виникли по винні виробника (продавця), після його усунення проявляється знову по незалежних від покупця причин і при цьому наділені хоча б одним із наступних ознаками:

А) недолік взагалі не можуть бути усунені;

Б) його усунення вимагає більше ніж 14 календарних днів;

В) недолік суттєво міняє товар.

Клієнт може вимагати:

  • Розірвання договору і повернення виплаченої за товар грошової суми;
  • Заміна товару на такий же або аналогічний.

Гарантійний ремонт:

  • Здійснюється в період гарантійного строку при наявності чека з вказаною датою покупки;
  • Безоплатне усунення недоліків товару повинно бути виконано протягом 14 днів з дня звернення покупця (Стаття 7 ЗЗПС).
  • При виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування товару в ремонті (Стаття 7 ЗЗПС).

Важливо пам’ятати:

  • Клієнт має право повернути/обміняти товар протягом 14 днів не враховуючи дня покупки при умові, що товар не був у використанні, збереженні його товарний вигляд і споживчі якості. Повернення проходить тільки при наявності паспорта/водійського посвідчення.
  • Гарантійні строки на товар відраховуються з дня покупки товару (з початку сезону для сезонних товарів), а на обміняний товар – з дня його обміну (Стаття 7 ЗЗПС).

Про admin

Перегляньте також

Як привчити дітей до здорового харчування

Як привчити дітей до здорового харчування

Як привчити дітей до здорового харчування? Таким питанням задаються батьки, адже здоров’я дитини на пряму …

5 Коментарі

  1. Вітаю, заплатила кошти за одяг в інтернет магазині. За умовами покупки після перерахування коштів протягом 2-4 днів магазин зобов’язувався надіслати товар. Але вже пройшло 7 днів, товар не надійшов, я вмсагаю повернення коштів, а продавець обіцяє днями таки прислати замовлення. Як повернути кошти ?
    Дякую.

    • Доброго дня. Звичайно, інтернет-торгівля цілком підпадає під дію Закону України «Про захист прав споживачів». Спірні моменти можуть бути вирішувані шляхом телефонних переговорів або електронних звернень безпосередньо в магазин з коректними посиланнями на законність вимог. Раджу Вам більш детально проаналізувати Закон України “Про електронну комерцію”. Дякую.

  2. Доброго дня! Придбала жіночу сумочку 01.10.17 , у якій за 5 разів використання протерлися стики . Звернулася в магазин , а вони відповіли що на не шкіряні сумки гарантії не дають. Чи це так ?
    Дякую

    • Гарантія діє як на шкіряні, так і не на шкіряні вироби. Сумку Вам повинні замінити, або повернути кошти. Якщо Вас не “чують” в магазині, зверніться до Прав захисту споживачів вашого міста, чи міста в якому була придбана сумка. Обов’язково залишти коментар в “Книзі відгуків та пропозицій” магазину.

  3. Купила недешевую зимнюю курточку в бредовом магазине, одела несколько раз и обнаружила , что облезла краска на рукавах , стыках , карманах …ремонту она не подлежит , после покупки прошло 35 дней …т.е. согласно Закону Гарантия на вещи всего 30 дней , ведь этот брак проявился во время пользования вещью , некачественное покрытие ….куртка полностью потеряла свой товарный и эстетический вид.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *